Door onze voortdurende expansie voldeed onze lokale telefooncentrale niet langer.Deze was duur en weinig flexibel. Bovendien zaten we met een pak ISDN-lijnen en dito kosten teveel. Onze IT-firma CDM ICT raadde ons aan om over te stappen naar VoIP. Aangezien alles in de cloud draait, is er geen nood meer aan lokale hardware. Dus geen kosten meer voor onderhoud en vernieuwing. Ook de overtollige ISDN-lijnen konden meteen verdwijnen. We hebben nu veel meer mogelijkheden (IVR, centraal telefoonboek, enz) tegen veel minder kosten. Bovendien wordt het faxverkeer nu ook via mail afgehandeld.

Anderzijds waren we op zoek naar een krachtige oplossing voor ons mailverkeer zowel intern als voor de chauffeurs. Alle mails moeten op alle devices steeds perfect gesynchroniseerd zijn. Om dit te realiseren heeft CDM ICT alles gemigreerd naar Office365. We beschikken ook steeds over de laatste versie van Office. Zo zijn we mee met de laatste evoluties en kunnen we op onze beide oren slapen. De productiviteit is gegarandeerd.

Erwin Hemels, zaakvoerder All Exeptional BVBA
http://www.allexeptional.be