VOIP

ONZE CLOUD TELEFOONCENTRALE IS DE OPLOSSING VOOR UW BEDRIJF !

Kostenbesparend

Bespaar op beheerskosten, onderhoud en gesprekskosten

Gebruiksvriendelijk

Via een intuïtieve web-interface kan u gemakkelijk zelf de instellingen van uw telefooncentrale beheren.

Professionele functies

De software bestaat uit verschillende geavanceerde modules die ervoor zorgen dat u uw beller op een professionele manier kan ontvangen.

Performantie

Onze software is zelf geschreven en volledig in eigen beheer. Daarnaast zijn alle servers ontdubbeld naar een tweede datacenter voor optimale performantie, failover en uptime !
 

Wat heb je nodig?

> Internetverbinding

U heeft enkel een internetverbinding nodig.

> VOIP-telefoontoestellen

Dit zijn telefoontoestellen die beschikken over een netwerkaansluiting. U kan ook een SIP-softphone op uw PC of smartphone gebruiken.

Enkele innovatieve functionaliteiten

Voicemail to email
Call Intrusion

Krijg voicemailberichten als geluidsbestand in uw mailbox
Luister mee met gesprekken van een medewerker. Ideaal voor trainingsituaties!

Interactive Voice Response
Call Parking

Presenteer uw beller een keuzemenu. Druk 1 voor..., druk 2 voor...
Parkeer een oproep tijdelijk en zet het gesprek later (op ander toestel) verder.

Call Queues
Notify@SMS

Plaats oproepen in een wachtrij en behandel volgens een strategie
Krijg meldingen via SMS van wijzigingen op uw cloud centrale.

Call Recording
DISA en Callback

U kan gesprekken opnemen en het resulterend geluidsbestand via FTP opnemen
Bel in (met extern toestel) op uw cloud centrale en krijg kiestoon om te bellen via VOIP

Least Cost Routing
Call Conferencing

Laat uitgaande gesprekken verlopen via en SIP-provider die hiervoor de minste gesprekskost zal aanrekenen.
Maak conferentiegesprekken met 2 of meer partners.

 

Enkele interessante integraties (plugins)

Houd een gecentraliseerd dagboek bij dat alle VoIP-telefoontoestellen op de telefooncentrale kunnen raadplegen.
Word via mail op de hoogte gebracht van een gebeurtenis op de telefooncentrale. Dit kan een melding zijn van een gemiste oproep, maar eveneens een melding van een wijziging aan instellingen op de telefooncentrale. Bijvoorbeeld een gewijzigde route via een function indicator.
Word via SMS op de hoogte gebracht van een gebeurtenis op de PBX. Dit kan zowel een wijziging zijn in de instellingen alsook een oproep dat werd gemist. Hiervoor dient u een sms-account te nemen via onze partner sms-tools.be
Via deze plugin kan u een notificatie (private tweet) ontvangen met informatie over de inkomende oproep (DID waarop oproep binnnekomt + CallerID beller).
 Mogelijkheden van de integratie met uw CRM-software pakket:
> timetracking van gevoerde gesprekken met klanten
> klantenfiche raadplegen bij inkomende oproep
> klant/relatie opbellen via click-to-dial
> call-back (via click-to-dial) bij een gemiste oproep
 Mogelijkheden van de integratie met uw CRM-software pakket:
> timetracking van gevoerde gesprekken met klanten
> klantenfiche raadplegen bij inkomende oproep
> klant/relatie opbellen via click-to-dial
> call-back (via click-to-dial) bij een gemiste oproep
De cloudsoftware kan uw kalender applicatie raadplegen en uw status (vrij/bezet) uitlezen wanneer u een afspraak in uw kalender heeft geplaatst.
Maak connectie met uw Skype Connect Account. Ontvang gesprekken vanop uw Skype account en behandel via uw Cloud PBX.

Waarom VOIP via CDM ICT?

  • Lage kosten: geen grote investering in infrastructuur
  • Schaalbaarheid: telefooncentrale groeit mee met uw bedrijf
  • Eigen beheer: dus geen dure onderhoudscontracten
  • Professionele functionaliteiten
  • Continu in verdere ontwikkeling (gratis updates)
  • Geen vendor lock, dus vrije keuze telefoontoestellen
  • Geen provider lock, dus vrije keuze SIP-operator
  • Integratie met andere softwarepakketten (ook op maat mogelijk)