klantenverhalen

Door onze voortdurende expansie voldeed onze lokale telefooncentrale niet langer.Deze was duur en weinig flexibel. Bovendien zaten we met een pak ISDN-lijnen en dito kosten teveel. Onze IT-firma CDM ICT raadde ons aan om over te stappen naar VoIP. Aangezien alles in de cloud draait, is er geen nood meer aan lokale hardware. Dus geen kosten meer voor onderhoud en vernieuwing. Ook de overtollige ISDN-lijnen konden meteen verdwijnen. We hebben nu veel meer mogelijkheden (IVR, centraal telefoonboek, enz) tegen veel minder kosten. Bovendien wordt het faxverkeer nu ook via mail afgehandeld.

Anderzijds waren we op zoek naar een krachtige oplossing voor ons mailverkeer zowel intern als voor de chauffeurs. Alle mails moeten op alle devices steeds perfect gesynchroniseerd zijn. Om dit te realiseren heeft CDM ICT alles gemigreerd naar Office365. We beschikken ook steeds over de laatste versie van Office. Zo zijn we mee met de laatste evoluties en kunnen we op onze beide oren slapen. De productiviteit is gegarandeerd.

Erwin Hemels, zaakvoerder All Exeptional BVBA
http://www.allexeptional.be

“We wilden de IT voor de groep in binnen-en buitenland stroomlijnen zodat het geheel geharmoniseerder en performanter kon werken.

Onze IT-partner CDM ICT raadde ons in eerste instantie Office365 aan opdat mail en agenda op alle toestellen perfect gesynchroniseerd zouden zijn

Na de implementatie hiervan werd de GDPR problematiek aangepakt door te upgraden naar Microsoft365. Hiermee beschikken we enerzijds op alle toestellen over de nieuwste versie van Windows10 en Office zodat verouderde software geen bedreiging meer vormt. Anderzijds worden alle apparaten centraal beheerd vanuit de cloud wat ons in staat stelt een quasi perfect veiligheidsbeleid uit te rollen. Alle potentiële elementen van gevaar zijn gecounterd: de gebruikers, de apps, de toestellen en de data zelf. We kunnen bedrijfsgegevens vanop afstand wissen en via labels kunnen we aangeven wat er met bepaalde bestanden mag/moet gebeuren. Dit systeem biedt ons ook de mogelijkheid om via 1 druk op de knop alle gegevens van een bepaalde klant te wissen binnen onze MS365-omgeving. Zodoende voldoen we ook hiermee aan de vereisten van GDPR.

Dankzij de hybride set-up van ons netwerk en SSO kunnen we nu met hetzelfde paswoord aanloggen op onze toestellen en in Office365, hetgeen het gebruiksgemak verhoogt.

Tot slot werd er ook een ingenieus back-upsysteem uitgerold waarbij we zowel mails op mailniveau als data uit SharePoint perfect en eenvoudig kunnen terugzetten.

Kortom productiviteit, veiligheid en peace of mind zijn gegarandeerd.”

Bart Duysters, Group general manager Aquasystems International NV
http://www.aquaturbo.com

We waren met onze school op zoek naar een manier om efficiënter samen te werken. Ik denk hierbij aan het delen van documenten en agenda’s. CDM ICT raadde ons Office365 aan voor mail en agenda en Onedrive for Business voor het delen van documenten. Het is een echt plezier om op die manier te werken want alle mails, agenda’s, contacten en documenten zijn steeds beschikbaar op alle apparaten (pc, laptop, smartphone) van iedereen.

We hadden geruime tijd problemen met onze oude telefooncentrale. Deze was weinig flexibel en het was steeds zeer duur om iemand te laten komen. Via CDM ICT hebben we dit laten vervangen voor een VOIP-oplossing. Vanaf nu is iedereen vlot bereikbaar (ook in de lokalen zonder telefoonaansluiting want een internetverbinding volstaat). Gemiste oproepen komen als een bijlage in onze mailbox.

We hebben zowel de kleuter als lagere school van wifi laten voorzien door CDM ICT.
We opteerden voor de Wifi-as-a-Service formule waarbij alles inbegrepen is in een vast maandelijks bedrag (accesspoints, configuratie, vervangingen, vernieuwing aan einde contract bij verlenging).

Kortom door met CDM ICT te werken is onze dagelijkse werking enorm verbeterd.

Een echte aanrader voor iedereen.

Luc Uylenbroeck, Directeur Vrije Basisschool Don Bosco Sint-Pieters-Leeuw
http://www.donboscospl.be

We zijn uitermate tevreden van de samenwerking met CDM ICT. Ze doen steeds discreet hun werk en denken mee met onze noden. Oorspronkelijk waren we maar met 2 mensen. Ondertussen zijn we meer dan vertienvoudigd. Dankzij de expertise van CDM ICT is dat vlekkeloos verlopen.

Onze mails en agenda lopen via Office365. We kozen hiervoor omwille van de eenvoudige synchronisatie op alle toestellen en formaten.

Onze website werd door hen ontworpen en onderhouden. Ze staan ook in voor de hosting.

Onze plannen en planningen staan centraal op de server. Er werd voor gezorgd dat de werfleiders via een beveiligde verbinding hieraan kunnen. De arbeiders kunnen hun uren vanop afstand ingeven. Alle data wordt dagelijks in de cloud gebackupt. Zo kunnen we met een gerust hart verder groeien.

Onlangs deden we nog een beroep op hen voor de installatie en configuratie van een nieuwe plotter.

Eric Callebaut, Zaakvoerder
http://www.megavolt.be